onsdag 6 maj 2009

Ny era!

Kanske har jag nu begått det grövsta
man kan göra i bloggvärlden, nämligen
raderat alla mina inlägg för att
börja om. Men vem bryr sig?

Vill få en blogg som handlar om musik
som finns i mitt liv, vad jag lyssnar
på just nu, mina idoler, relevanta
nyheter, tips m.m m.m.

Lite snabbfakta om mig:

Namn: Danne

Ålder: Just nu 32 år

Arbete: Jobbar på mack

Civilstatus: Sambo med flickvän
sedan snart 10 år. Bor i hus
utanför Grums, värmland. Har 3
hundar.

Intressen: Musik, öl, vänner, tv
och läsa bloggar.

Annat: Är moderator på www.metalcentral.net's
forum. Har haft en egen onlineshop på vinyl
i 3 år, finns dock ej längre.
Har skivbolaget Metalcentral Records
tillsammans med vännen Johan.


Vill även via denna blogg få tips av er
om olika band, främst metal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar